Παρακολούθηση του ηλεκτρονικού βιβλίου "Το βιβλίο που δεν ήθελε να διαβαστεί"της Βασιλικής Κάργα στην ιστοσελίδα Μικρός Αναγνώστης, χωρίς τα παιδιά να δούν το τέλος.
Ζωγραφίζουν τι φαντάζονται ότι θα συμβεί
Προσθήκη λεζάντας |
Γίνεται ανάγνωση της ιστορίας "Ο Βιβλιοπόντικας" του Βαγγέλη Ηλιόπουλου( προσέγγιση της έννοιας της φιλαναγνωσίας)
Αναγνώριση, παρατήρηση, στοιχείων του εξώφυλλου( τίτλος,όνομα συγγραφέα, εικονογράφου,εκδόσεις)
Προτείνουμε τρόπους σωστής μεταχείρισης και χρήσης των βιβλίων
Φτιάχνουμε τη Δανειστική Βιβλιοθήκη του σχολείου μας.(κάθε παιδί φέρνει στο σχολείο το αγαπημένο του βιβλίο)Τα ξεφυλλίζουμε,κοιτάμε τις εικόνες, διαβάζουμε τις περιλήψεις, και το κάθε παιδί ζωγραφίζει το εξώφυλλο του βιβλίου του.
Τοποθετούμε τα βιβλία στην βιβλιοθήκη μας (αντιστοίχιση φωτοτυπίας εξώφυλλου με το βιβλίο)
\ |
Γεμάτη η βιβλιοθήκη του σχολείου μας περιμένει τους μαθητές μας
να.......
αφού τηρήσουν τους όρους από το......
το οποίο υπέγραψαν...
Την Παρασκευή διάλεξαν το βιβλίο για το σπίτι