Μάης ο Λούλουδος -Τριανταφυλλάς-Πράσινος-Καλομηνάς συζητήσαμε με τα παιδιά και ακούσαμε την γνώμη τους γιατί μπορεί να τον λέμε κι έτσι.Ασχοληθήκαμε και με παροιμίες του Μάη και εξηγήσαμε τί σημαίνουν :
"Οντά 'πρεπε δεν έβρεχε, και ο Μάης χαλαζώνει"
" Στο κακορίζικο χωριό , το Μάη ρίχνει το νερό "
"Μάης ο πενταγνωμος και πάλι πεινασμένος "
Διαβάσαμε από το βιβλίο : Τα παιδιά της άνοιξης (την ιστορία για το Μάη) της Λ. Πέτροβιτς-Ανδρουτσοπούλου
Ακούσαμε , τραγουδήσαμε και χορέψαμε παραδοσιακά τραγούδια ( μενεξέδες και ζουμπούλια ,λουλούδια ας διαλέξουμε , το γιασεμί στην πόρτα σου κ.α.)
Με αφορμή το όνομα μιας μαμάς (Γαρυφαλλιά) βρήκαμε και άλλα κύρια ονόματα που μας θυμίζουν λουλούδια ( Μαργαρίτα, Βιολέτα , Μιμόζα, Γιασεμή , Κρινιώ ,Λελούδα ,Τριαντάφυλλος-Τριανταφυλλιά , Μυρτώ , Βασιλική , Ανθή )
Συνεχίσαμε τις δραστηριότητες στην υπέροχη αυλή μας και τον ανθισμένο κήπο μας για να τον περιποιηθούμε και να κάνουμε μάθημα εκεί .
Φυτέψαμε σπόρους και βολβούς στο κήπο και σε γλάστρες για να παρακολουθήσουμε την ανάπτυξη τους.
Ρίξαμε λίπασμα για να δυναμώσουν!
Τα ποτίσαμε για να ξεδιψάσουν.
Παρατηρήσαμε τα χρώματα στα λουλούδια μας (μονόχρωμα , δίχρωμα ), τον αριθμό των πετάλων (πολλά , λίγα , ένα) , το μέγεθος τους (μεγάλα , μικρά) , την ονομασία τους και ξεχωρίσαμε ποια έχουν άρωμα και ποια είναι άοσμα .
Πήραμε τις μπογιές μας ζωγραφίσαμε τα λουλούδια που βλέπαμε , τα χωρίσαμε σε ομάδες
Είδαμε φυτολόγια από μαθητές και παρατηρήσαμε την αλλαγή στα φύλλα και τα λουλούδια με το πέρασμα του χρόνου.
Και με τα λουλούδια που είχαμε ζωγραφίσει στην αυλή μας , φτιάξαμε μια ομαδική εργασία!