Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΣΑΝΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

Τα παιδιά  περιγράφουν την σχολική τους τσάντα 






Και βλέπουν το περιεχόμενο της 


Τις ξεχωρίζουν σε 2 ομάδες (αγόρια- κορίτσια) και παρατηρώντας τες κατανοούν τις ποσοτικές  έννοιες :
Περισσότερο και Λιγότερο 




                       
          Ζωγραφίζουν τις τσάντες τους....






























Φέρνουν στο σχολείο πολλές και διαφορετικές τσάντες , τις ομαδοποιούν ανάλογα με το χρώμα, το μέγεθος, το υλικό που είναι φτιαγμένες, την χρήση....


















 Εξετάζουν το περιεχόμενο τους


Κάνουν αντιστοίχηση
Τσάντες-Πορτοφόλια και Παιδιά- Τσάντες




Εργασία : Τόσες τσάντες, όσα τα παιδιά




 Να παρατηρήσουν τί λείπει σε κάθε τσάντα και να το συμπληρώσουν


Παιχνίδια ταχύτητας  στην αυλή 













Και μέσα στην τάξη παίζουν στο τσαντάδικο που έφτιαξαν (συμβολικό παιχνίδι)










Η νεράιδα Τσαντένια τί έχει μέσα στην τσάντα της, και ποιον πάει να βοηθήσει




Συζητάμε για τα παιδιά που χρειάζονται βοήθεια και τα νήπια μας εκφράζουν τις προσωπικές τους επιθυμίες, με τι θα ήθελαν να γεμίσει την τσάντα  της , η καλή μας νεράιδα,  και ποιους θα πήγαινε να βοηθήσει και το ζωγραφίζουν